Re: dzielenie dysku na partycje...

Autor: Seba (dr_hee_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 19:38:23 MET DST

Nie wiem czy sie nie myle (jesli tak wybaczcie, bo jeszcze nie jestem zbyt
doswiadczony w tej materii) ale jezeli tak duzy dysk podzielimy na partycje
mamy wtedy szybszy dostep do danych, nieprawdaz?
Wybaczcie jezeli palnalem glupote, ale wydaje mi sie to logiczne.
Glowica nie musi tak skakac po róznych rejonach dysku...
Co o tym sadzicie?

Pozdro
Seba

mailto:dr_hee_at_go2.pl

Użytkownik Bartosz Rafalski <bartek_at_finskog.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:395A1D54.2838B38F_at_finskog.com.pl...

pliki z