Re: Jak zrobić kopię istniejących grup dyskusyjnych serwera w OE 5.01 ?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:54:36 MET DST

"Andrzej Litewka" <andrzejlit_at_kki.net.pl>

> Chodzi o to by po ponownej instalacji systemu nie trzeba było od
nowa
> ściągać istniejących grup z serwera - bo to trwa 100 lat. Gdzie mam
szukać
> tego pliku, który bym musiał skopiować ?

chodzi Ci o listę dostępnych grup, czy o logi dyskusji ?.

jeśli o to pierwsze, to nie mogę pomóc - sam się wk... za każdym
razem, gdy przeinstalowuję system.... teoretycznie katalog grup
znajduje się w pliku 'folders' ale jakoś nie potrafię go "podmienić"-
tzn. robię to, ale bez oczekiwanych skutków...

Jeśli zaś chodzi Ci o logi... znajdują się w C:\windows\Aplications
Data (lub "Dane Aplikacji" w wersji PL)\identities\{@#$@#$}
(krzaczki)\Microsoft\Outlook Express

pliki z rozszerzeniem .dbx zawierają właśnie posty z grup.

przed skasowaniem systemu nalezy te pliki przegrać w bezpieczne
miejsce - po reinstalce i ściągnięciu listy grup z serwera -
subskrybujemy grupy, wchdzimy do nich - w tym momencie OE tworzy
pliki - wychodzimy do okna głównego i przy pomocy jakiegoś
filemanagera kopiujemy na stare miejsce te zachowane z poprzedniej
instalki pliki dbx (należy "nadpisać" te nowe - właśnie utworzone
przez OE). Po powrocie do OE wchodzimy w grupę - następuje odświeżenie
i... voila !

> A może jakiś lepszy program do obsługi grup (OE nie jest chyba
najlepszy do
> obsługi grup ?) , który nie ma tej dolegliwości i gdzie go mam
szukać ?

jest metoda pośrednia i nie najlepsza - Hamster - jest to serwer
newsów - synchronizujemy sobie nim grupy a OE ustawiamy na odbiór z
hosta lokalnego (127.0.0.1).

Grendel

p.s.
jeśli masz zamiar dłużej siedzieć w usenecie i kolekcjonować
pojawiające się tu posty - raczej odpuść sobie OE... właśnie odkryłem,
że uwielbia się wieszać w trakcie transmisji, gdy ma kilka logów
powyżej 16MB ;(((