Jak zrobić kopię istniejących grup dyskusyjnych serwera w OE 5.01 ?

Autor: Andrzej Litewka (andrzejlit_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 23:46:55 MET DST

Chodzi o to by po ponownej instalacji systemu nie trzeba było od nowa
ściągać istniejących grup z serwera - bo to trwa 100 lat. Gdzie mam szukać
tego pliku, który bym musiał skopiować ?
A może jakiś lepszy program do obsługi grup (OE nie jest chyba najlepszy do
obsługi grup ?) , który nie ma tej dolegliwości i gdzie go mam szukać ?