Re: crack (dlugie) ....

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:23:23 MET DST

Użytkownik Mariusz said:

> Tak sobie to czytam i czytam....(...)
> (..) To jest moje zdanie którego nie zmienię... Nie musisz mi pisać że
łamię
> prawo, daruj to sobie....
> Pozdrawiam
> Mariusz

Dobrze mowi - dac mu wodki :)).

Idac tym samym tokiem myslenia Pszemola, proponuje zakazac sprzedazy
nagrywarek i magnetowidow (dopuszczalne tylko odtwarzacze), a takze
magnetofonow z opcja record oraz zamkniecia wszystkich punktow uslug
kserograficznych - toz to siedliska piratow i zlodziei :))))).
ROTFL :)
[kompletna paranoja]
Pszemol koncz juz te bzdury ! Te swoje teorie mozesz krzewic u siebie. Poki
co, jedynym efektem jaki wywolujesz jest zalewanie grupy spamem postami
typu "O naprawie moralnej" :)). Jak dobrze pojdzie to wyjdzie z tego cala
ksiazka :).