Re: problem z nagrywarka TEAC

Autor: Daniel Roziecki (emssik_at_trex.wsi.edu.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 16:39:27 MET DST

express_at_poczta.fm (Krzysztof Gosciminski) wrote in
<8j7kq0$8ks$1_at_sunsite.icm.edu.pl>:

Witam,

[ciach]
>Licze na wasza pomoc

A nie podpinasz ja czasem razem z jakims innym CD-ROM'em, albo HDD? Jesli
tak, to sprawdz jak bedzie dzialala sama. Mialem juz nie raz takie problemy i
sprzet zachowywal mi sie w ten wlasnie sposob dla tego, ze podpinalem go na
jednej tasmie z innym urzadzeniem, z ktorym sie po prostu nie lubil.

Pozdrawiam

Daniel Roziecki (emssik)

Btw. A co do tego czerwonego znaczka od strony zasilania na tasmie, to nie do
konca tak jest, czasem ze wzgledow wygody podpina sie tasme odwrotnie :)
Trzeba sprawdzic jak jest wpieta na plycie, a nie sugerowac sie kolorkiem :))