Re: Jaka przyczyna padaki na: BXMaster, Celeron 600E SBLive?

Autor: iwona gajda (iwonag_at_veracomp.com.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 16:27:45 MET DST

Jeżeli jest prawdą to co pisałeś o wykryciu dysku to plecam sprawdzic inny
dysk. Powinien być wykrywany jako UDMA 66 (jeśli się nie mylę), polecam też
sprawdzić czy w Menedzeze urządzeń dysk włączony jako urządzenie DMA, bo
domyslnie dyski twarde nie są traktowane jako urządzenia z bezpośrednim
dostepem. Sprawdz to, bo ja uważam ze to kwestia dysku. IBMy juz tak mają

<8ja5c2$af$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...