Re: p³yta g³owna a kontroler SCSI

Autor: Topik (topik_at_silesianet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 15:20:10 MET DST

> Czy komp podkrêcony? Mo¿e nie wyrabia kontroler, pamiêæ, procek albo
> dysk.
Nie krecony (wiem, jestem frajer...), wszystko wyrabia, imho cos jest
¼le na linii SCSI->plyta g³ówna, ale czy to mozliwe?

> Czy jak bez kontrolera wszystko dzia³a OK?
Dziala, bo wtedy nie moge nic nagrac ;)

> Sprawd¼ pamiêæ
Sprawdzilem, jest ok.

Moze ktos mial podobny problem, to na wszelki wypadek pytam...
Uscislam - przy nagrywaniu pewnych konkretnych plikow komputer
calkowicie sie zawiesza, nie ma sygnalu z karty graficznej, nie reaguje
na caps-lock itp., totalny zwis.

pozdrawiam

Kuba