Re: p³yta g³owna a kontroler SCSI

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 10:46:27 MET DST

Topik wrote:

> Hej,
>
> mam nagrywarke + kontroler SCSI Tekram 315U. Komputer
> jest na starej p³ycie z chipsetem 440LX. Otó¿ od czasu do czasu,
> przy nagrywaniu niektorych plików komputer totalnie idzie w krzaki.
> Próbowa³em ró¿ne cuda, odpala³em na czystej konfiguracji, tzn.
> bez ¿adnych kart rozszerzaj±cych, próbowa³em ró¿ne sloty ale zawsze
> to samo. W koñcu wsadzi³em kontroler + nagrywarke do zupe³nie starego
> komputera z p³yt± na 82430TX i tam posz³o! Czy wiecie mo¿e w czym
> problem? Czy mam jakie¶ inne wyj¶cie oprócz kupna nowej p³yty?

Czy komp podkrêcony? Mo¿e nie wyrabia kontroler, pamiêæ, procek albo
dysk.
Czy jak bez kontrolera wszystko dzia³a OK?

Sprawd¼ pamiêæ
http://reality.sgi.com/cbrady_denver/memtest86

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl