Re: Samoczynny reset kompa ..pomocy !

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 14:33:36 MET DST

> Od pewnego czasu resetuje mi sie komputer ,czesto

(ciach)

IMHO to sprawa zasilacza, pozycz od kolegi inny zasilacz ATX-owy (najlepiej
o wiekszej mocy) i popracuj z nim.

ew. usun na jakis czas karte sieciowa i popracuj bez niej, kiedys w czasach
P166 MMX moja sieciowa miala problem z W95 i objawialo sie to strzalem w
glosniczkach i resetem kompa.

A w ogole to wyrazy wspolczucia ;-). Taki reset sprzetu to jedna z gorszych
rzeczy, ktore moga czlowieka spotkac przy pracy z komputerem ..

zdrowko
ravi