Re: brak buffer underround przy nagrywaniu?

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 13:20:23 MET DST

Użytkownik Maciej Matuszczyk <maciomat_at_mp.po> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:D5r55.51551$DC.1147643_at_news.tpnet.pl...
> Witam!!!
>
> moj znajomy ma nagrywarke Yamaha (IDE), w trakcie nagrywania moze ogladac
> filmy, sluchac mp3, u mnie wystarczy ze chce uruchomic jakis malenki plik,
> czasem wystarczy jak otworze menu START i wyskkuje BUFFER UNDERRUN
>
> Bylem w "nieco" zdziwiony, czy u was w trakcie wypalania, mozna cokolwiek
> robic, czy tak jak u mnie wam pada nagrywanie

U mnie na Teacu też się sypało po odpaleniu jakiegoś programu. Mój Teac 4/12
miał tylko 1 MB bufora, podejrzewam, że Twój też. Teraz mam HP 12/4/2 z 4MB
buforem, zmieniłem też kontroler na Advansys'a i podczas nagrywania moge
odpalać co chcę. Sprawdź najnowszą wersję Nero. Od wersji 5.0 dodano opcję
ustawiania bufora w pamięci RAM. Ja ustawiłem sobie na 32 MB. Może to
rozwiąże Twój problem.

Pozdrawiam
Paweł Paluszyński
pawlak_at_worldcom.gda.pl