brak buffer underround przy nagrywaniu?

Autor: Maciej Matuszczyk (maciomat_at_mp.po)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 19:14:11 MET DST

Witam!!!

moj znajomy ma nagrywarke Yamaha (IDE), w trakcie nagrywania moze ogladac
filmy, sluchac mp3, u mnie wystarczy ze chce uruchomic jakis malenki plik, a
czasem wystarczy jak otworze menu START i wyskkuje BUFFER UNDERRUN

Bylem w "nieco" zdziwiony, czy u was w trakcie wypalania, mozna cokolwiek
robic, czy tak jak u mnie wam pada nagrywanie

Przy okazji, czy warto wlaczyc synchroniczne przesylanie danych???

moj sprzet:
- nagrywarka SCSI Traxdata (TEAC) 4/12
- cdrom SCSI Teac 32x
- SCSI Adaptec