Re: VIA - dla tych co chwalą.

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_pld.org.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 17:44:51 MET DST

W dniu Wed, 21 Jun 2000 21:41:40 GMT,
przez Radoslaw Sokol zostało popełnione co następuje:
> Tak, oczywiście... A nie zauważyłeś może, że te sterowniki potrzebne są
> do Jedynego Słusznego Systemu Operacyjnego? Że pod Windows NT, Linuksem
huh! Wreszcie zrozumiałem, dlaczego wszyscy tak na VIA narzekają ;)
Od dłuższego czasu mam płytę na VIA, i nigdy nie spotkałem się z żadnymi
problemami z nią(no, może dwa - co nieco się grzeje karta grafiki - riva
- i raz wyrzucił mi w upalny dzień signala, ale jak kupię wiatraczek do
chłodzenia wnętrza wszystko powinno działać jak zwykle) oraz nie chodzi UDMA66 -
brak sterów pod linuxa)

--
>          The Undefined          |        I naucz się pisać. I myśleć.       <
>       undefine_at_pld.org.pl       |              (leon, m.p.p.ie4)            <
..