Re: Dyski IBM 7200obr - mam mieszne odczucia

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 22:43:01 MET DST

Czesc

Dentarg wrote:

> On Fri, 23 Jun 2000 16:58:20 +0200, "Johanes Schmoeling"
>
> Powiedz w jakis sposob padaja Ci te dyski ? Skad je masz ? (Jaki
> dostawca ?).
> Mi padl dopiero 1 IBM i to IMHO przez najwspanialszy kontroler HPT.
> Nie padl calkiem tylko dostal badow. A tak przez 3 lata uzywania

A czy moze te bady sa pod koniec dysku? Ja mam ich o ile pamietam ze 400
kB. Dysk 9,1 GB zanioslem do serwisu i powiedzieli, ze pod Dosem (czytaj:
takze Winda) rzeczywiscie pokazuje czasem bady. Czyms go tam testowali.
Poradzilem sobie z tym tak, ze utworzylem dodatkowa partycje jakies 15 MB
na samym koncu dysku i jej nie sformatowalem. A wiec system jej nie widzi.

A moze powinienem byc uparty i oddac dysk. Chyba jeszcze mam na niego
gwarancje.

Pozdrawiam

--
    Zbynek,  sp2scf_at_friko4.onet.pl      ewent. sp2scf_at_polbox.com