Re: Dyski IBM 7200obr - mam mieszne odczucia

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 18:57:43 MET DST

On Fri, 23 Jun 2000 16:58:20 +0200, "Johanes Schmoeling"
<bazolo_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Hi
>
>To juz drugi dysk ibm dtla 307015, ktory mi padl.
>Zastanawiam sie, czy to moj pech, czy ta opinia
>o ich bezawaryjnosci to lekka przesada.
Od 3 lat uzywam dyskow IBMa.

7200 rpm mialem pare z roznych serii.
DTTA, DPTA, a od dzis takze DTLA.
Ten najnowszy grzeje sie bardziej niz poprzednie, ale moze to dlatego
ze dzis w pokoju mialem temperature ponad 30 st C.

Powiedz w jakis sposob padaja Ci te dyski ? Skad je masz ? (Jaki
dostawca ?).
Mi padl dopiero 1 IBM i to IMHO przez najwspanialszy kontroler HPT.
Nie padl calkiem tylko dostal badow. A tak przez 3 lata uzywania
roznych IBMow (od serii DHEA) nie mialem nawet ani razu padu FATu,
tablicy partycji czy czegos podobnego, a wiekszosc moich hdd dziala na
podkreconych magistralach :)). (PCI od 35 - 37 MHz)

Mozesz cos wiecej o tej awarynosci powiedziec ? Jak sie to u Ciebie
objawia ? Moze te dyski DTLA sa jakies felerne ?
Ale ogolnie jeszcze na dyskach IBMa sie nie zawiodlem.

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179