Re: RTF/HTML i problem polskich znaków...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 21:56:42 MET DST

hattab <hattab_at_poczta.onet.pl> w artykule news:8j5nda$hik$1_at_flis.man.torun.pl pisze...
> ROTFL :). Ale wymysliles. Skoro TAG to taki cud techniki, to dlaczego na
> zachodzie tego nie odkryli :))). Twoje teorie sa powalajace :), jakas tam
> firma z edytorem TAG ma konkurowac z Microshitem ? Tag sie nadaje najwyzej
> na kompy klasy 286, a jesli faktycznie bylby dobry (sci-fi) to juz dawno
> firma zostalaby podkupiona przez jakiegos Microshita lub Corela i po
> sprawie.
> Btw: To juz wolabym amigowski Cygnus Editor od tego badziewia :).

Dziś oczywiście TAG nie robi na nikim żadnego wrażenia.
To nie jest edytor WISIWYG, a tylko takie edytory są dziś sprzedawane.
Jednak TAG był dobrą alternatywą 8-10 lat temu i produkty Microsoft
były wtedy niewiele lepsze a znacznie droższe i nie respektowały
potrzeb polskiego odbiorcy (ogonki, format daty, polska wersja itp...)

Nie polecam dziś nikomu używania TAG jako konkurencji do MS Office...
Chciałem tylko zwrócić uwagę na problem, że gdyby nie piractwo, oferujące
nieuczciwą konkurencję typu Office za 20zł to programy typu TAG, znajdując
nabywców a zatem generując zysk ich producentom miałyby szansę rozwinąć się.
A że były od początku lepiej dostosowane do polskich potrzeb i warunków
i nadodatek nie będąc importowanymi były znacznie, znacznie tańsze miałby
szansę stać się dziś alternatywą dla drogich, zagranicznych gigantów typu
Office, których możliwości są tak ogromne, że większość tych spiraconych
wersji obeszłaby się programem, który ma mniej jak 10% możliwości...

> Prawde mowiac my mamy w d.... Microsoft, a oni nas.
> I jakis nawiedzony moralista nie zmieni tego :)).

Życzę szybkiego wydoroślenia w nadziei że pójdzie to w parze ze zmądrzeniem...