Re: Stary sprzęt

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 12:47:32 MET DST

Po pierwsze to oducz sie pisac na grupe w HTMLu.

>Mam problem-stary komputer :-)
>PC Chips BX-cel+SiS 6326 8MB +Sound,Celeron 333, CDRom 40x,dysk 4,3 i 32
Ramu,obudowa AT. >Zastanawiam się czy da się jakoś jeszcze ożywić tę mumię?
Nie ma rzeczy nie mozliwych.
>W szczególności potrzebowałbym polecenia mi jakiejś dobrej płyty AT
(BX-owej). A czy Vodoo2 >dodałoby mu trochę wigoru? A może zostawić
procka.cdroma i stary dysk a resztę kompletować od >początku?
>W takim wypadku potrzebowałbym fachowej porady co kupić w rozsądnych
cenach?
Najpierw zaiwestuj w RAM czli jakies 64 + to co masz to da 96MB wiec da sie
jakos na tym pracowac. cena cos z 250zeta
Po drugie plyta głowna tylko po to jezeli zamiezasz podkrecac procka a tu
najlepsze sa Abity mysle ze mozesz sobie na BF6 pozwolic. Cena jakies
450-500zeta.
No i dysk twardy to co masz to nie za wiele na kieszen. Mysle ze zdecyduj
sie na IBM'a cos min z 13-20GB za 700-800zł.
Mysle ze jak nie masz wiele kasy to nie zmieniaj narazie plyty masz naprawde
fatalny model ale to AT wiec bedziesz musial wymieniac od razu obudowe i
kupic karte dziekowa a to juz z 750zł razem. Jezeli nie wymienisz plyty to
HDD za 700zł + RAM za 250zł + grafika np ASUS V3400 TNT 16MB za 250zł i masz
nie taki zly komp.

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***