CO ZROBIC ZE spaczkowanymi PLIKAMI

Autor: Milo (miller_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 12:57:17 MET DST

Czesc!

Dostalem ostatnio przesylke, o ktorej autor napisal, ze jest spakowana i
"spaczkowana". Sa to trzy pliki o rozszerzeniach 001,002,003 i jeden o
rozszerzeniu CRC. Ten ostatni zawiera informacje o nazwie, dlugosci i CRC
pliku podzielonego. Nazwa konczy sie na ZIP, dlugosc odpowiada sumie
trzech plikow 001-003, a CRC to chyba informacja dla ZIP'a.

Niestety nie wiem co mam z tym szajsem zrobic. Prosze o pilna pomoc !!!
Najlepiej na e-maila:
miller_at_polbox.com

Dzieki,

--