Re: Modem Spirit.

Autor: Xaltuton (andyp_at_data.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 00:04:25 MET DST

"Silver" <silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisal:

>... No, ma przyklad ja mam stara centrale wybierakowa, jak normalnie
>rozmawiam przez telefon to slychac nieraz bardzo glosne trzeszczenie i
>przesluchy z wybierania numerow.
>Spirit zrywa mi z tego powodu polaczenie raz na 2 miesiace :)))))))) a
>jestem połaczony ok 1h dziennnie.
>Łaczy sie na takiej lini coprawda na 33k, ale z taka predkoscia potem rowno
>sciaga :)))

No i na co to jest dowod ? Ze masz szcescie.
Zlomtrixy sa modemami, ktore szczegolnie zle dzialaja na slabych (choc nie
tylko) liniach. Zajdz do pierwszego z brzegu serwisu komputerowego
(np. do nas :-) i sie spytaj... to ze masz dobrze o niczym nie swiadczy.
Statystyki, kolego, statystyki sa wazne...

Andy