Re: boot z abita

Autor: Dariusz Rakowski (darekzp_at_hot.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 00:51:53 MET DST

No tak , tyle to ja wiem .ale :
1- nie mogę uruchomic cdroma pod dosem jesli jest podpiety pod udma 66
a w sposob normalny uruchamia sie z kontrolera udma 33 ( to normalny LGx32)
2 - jak probuje uruchomic kompa z plyty samobootujacej (cd podpiety do
udma66) to w biosie kontrolera udma66 cdrom jest opatrzony komunikatem -
non booting device)
i w tym wlasnie jest klopot

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl