Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 16:17:30 MET DST

"Marek Pająk" <marekp_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:8iq44b$270b$2_at_news.ipartners.pl...
> Czy to nie genialne ze strony M$ ! Każdy do domku kupuje za grosze MS
> Office, przez co format M$O.doc stał się jedynie słusznie obowiązującym.

Otóż to... to jedyne wytłumaczenie faktu, że Microsoft toleruje piractwo.
Firma o takich możliwościach mogłaby wprowadzić stan wojenny w Polsce
po jednej giełdzie komputerowej w niedziele... ale tego nie robi, bo
ma w tym interes - dzięki temu piractwu umierają mali a MS rośnie w potęgę!

> [...]
> działalność? To musisz kupić.. no co? No tak - M$Office!!! A przy legalnej
> działalności będziesz musiał wybulić to drobne 2500 za program. Gdyby
> programu (teoretycznie) nie dało się "piracic" to w domach siedziały by
> różne shareware'y, freeware'y (bo kto zapłaci za tyle forsy za program który
> wykorzysta może w 5%-tach), a do firmy kupił byś pewnie coś tańszego... Albo
> jeszcze gorzej - zainstalował byś np. darmowego Star Office'a! I co wtedy by
> zrobił biedny M$... Klapa!
> Sorki, ale musiałem wyłuszczyć tutaj swoją wstrętną teorię ;-).

Ależ ta teoria nie jest wstrętna lecz po prostu prawdziwa.
Jeśli Ciebie ktoś okradnie to też masz prawo to tolerować
i nie zgłaszać na policję... to samo robi Microsoft, tylko
że ich na to stać, to dla nich czysta inwestycja!

A głupie chłopki, które dziś kradną, nie zdają sobie sprawy niestety,
że przyczyniając się do ograniczenia konkurencji tworzą dodatnie
sprzężenie zwrotne, które działa na ich niekorzyść usuwając z rynku
tańsze opcje i w efekcie motywując ich do jeszcze większych kradzieży.