Re: abit be6_2

Autor: Marek Kucharzewski (skand_at_alf.cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 15:01:59 MET DST

Green <green_at_poznan.mud.pl> wrote:
> Witam,
> Mam pare pytan. Czy ktos z grupowiczow zabawial sie juz moze biosem SH do
> Abita BE6-II (ten bios to jakas wersja beta)? Czy to wazne ze plik z tym
> biosem ma rozszerzenie b02 (beh_sh.b02) a nie bin?. Do ktorej wersji plyty
> jest to bios (1.0, 1.1, 1.2)? I jakie sa ewentualne przykre skutki
> potraktowania plyty w wersji 1.0 biosem do wersji 1.2? A moze wie ktos, od
> jakiej wersji biosu plyta ta bedzie obslugiwac mnoznik 9x? Z gory dzieki za
> odpo-, podpowiedzi :-)

> Green

Rowniez witam!

 Zapodalem sobie ten biosik jakis czas temu i moge Cie zapewnic, ze dziala
bez problemu. Pasuje od do plyt 1.0 i 1.1 (na pewno nie do 1.2) bo zawiera
w sobie bios dla hpt366 a nie hpt370. Dzieki biosowi SH mam obsluge
mnoznika do 11x i wykrywanie cel2 (chociaz sam go nie mam - pisze co
slyszalem, ale mnoznik 11x to widzialem :)). Jesli chodzi o ta bete to
podczas bootu jest napis: NOT FOR SALE (or something) wiec wszystko jasne.

MAras