Odp: Co to może być - modem pilne

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 14:23:06 MET DST

> Cześć!
> Mam problem - opchnęłem kumplowi w ubiegłym roku kompa z modemem Zoltrix
> Phantom 56K
> - sam chcial ten modem więc nie piszcie, że to g.... bo to było jasne.
> Wszystko było cacy modem sie pięknie bujał przez 7 miesięcy, aż od
> trzech dni zaczął rzucać komunikatami - brak sygnału wybierania i
> kaplica - diagnostyka i ustawienia są prawidłowe
> winda widzi modem i nigdzie nie są zgłaszane żadne błędy linia też jest
> sprawna.
> Muszę go dać do serwisu ale chcę się upewnić co to może być -
> [...]

Podlacz kabelek od modemu do telefonu - jesli telefon dziala padl modem .
Mozesz jeszcze na probe odpalic hyperterminal i tam wywolac jakis numer np :
AT DT 00 lub AT DP 00 ( zalezy od centrali - ton , impuls) , jesli modem sie
odezwie ( bedzie slychac linie telefoniczna ) - modem OK cos w Windowsie -
jesli nie - serwis .
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl