Co to może być - modem pilne

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Wed 21 Jun 2000 - 10:21:31 MET DST

Cześć!
Mam problem - opchnęłem kumplowi w ubiegłym roku kompa z modemem Zoltrix
Phantom 56K
 - sam chcial ten modem więc nie piszcie, że to g.... bo to było jasne.
Wszystko było cacy modem sie pięknie bujał przez 7 miesięcy, aż od
trzech dni zaczął rzucać komunikatami - brak sygnału wybierania i
kaplica - diagnostyka i ustawienia są prawidłowe
winda widzi modem i nigdzie nie są zgłaszane żadne błędy linia też jest
sprawna.
Muszę go dać do serwisu ale chcę się upewnić co to może być -
podejrzewam, że padł układ
wybierający (tylko dlaczego diagnostyka pisze o.k.), albo coś się
odczepiło od płyty na łączeniu z gniazdem wyjściowym do kabla. Może ktoś
ma jakiś pomysł potrzebuję pilnej odpowiedzi - chcę to jeszcze dziś
załatwić
Aha konfiguracja kompa:
proc Celer 400, płyta Clayton VIA grafika RIVA TNT 16, RAM 64 MB, CD 40
ACER, HD 8,4 MB
System Winda 98
Pozdrawiam
Maciek