Re: cudowny wynalazek: VIA

Autor: demoman2_at_my-deja.com
Data: Wed 21 Jun 2000 - 10:07:04 MET DST

Tak , ale chyba nie doczytałeś do końca
artykułu ...

Na płycie tej nie było widocznego cache
procesora !!!

Także mogłes także przeczytać na
www.benchmark.ceti.pl że na tych "super"
chipsetach zawieszają się np. geforce na sterach
5.23 ... (chyba nie pomyliłem numerku)

Jak sam widzisz ta płyty jest jednak -
problematyczna !

1. Nie wykrywa cache w PIII
2. Znowu jest niekompatyblina !

Chyba jednak najlepszym nadal zakupem są płyty na
Intelu BX - np. Soyo 6ba+ IV lub Abit BE6-2 ...

Ja swoją płytę główną (Soyo 6ba+) mam od ponad
roku i nie miałem z nią żadnych problemów ani z
wydajnością ani ze stabilnością ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

> Niektórym udaje się to bez wielkiej roboty.
Patrz

http://www.benchmark.ceti.pl/artykuly/testy/BX_vs_
VIA133/BX_vs_VIA133A.shtml
> . Człowiek był z lekka zszokowany, że wszystko
mu działa :-). Spostrzeżenia
> z tego artykułu pokrywaj± się z moimi - raczej
nie miewam problemów z
> płytami na Via 133...
> --
> Pozdrawiam