Re: cudowny wynalazek: VIA

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 13:05:59 MET DST

Zdarzaja sie wypadki.Ja osobiscie spotkalem sie z roznymi chipsetami tej
firmy pod rozne procki i....
nigdy nie mialem wiekszego problemu ani w konfiguracji ani w
uzytkowaniu.Moze niektorzy po prostu maja pecha.
Chociaz nie twierdze ze to najlepsza firma.Szczegolnie jakos maja pecha do
pentium.Niby technologicznie jest to na wysokim poziomie ale czasem
szwankuje wydajnosc.No ale daje sie na tym cos robic bez takich katastrof
jak ta Twoja.
Użytkownik "Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:kqG25.22008$DC.517442_at_news.tpnet.pl...