Odp: ile za voodoo2 - uzupełnienie?

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 14:44:19 MET DST

> W cenach niestety się nie orientuję ale sam mam 2xDiamondMonster12MB i
> spisuje się nieźle, w Unreal'u (zwykłym) przy 1024x768 średnio 38 fps.
> pozdrawiam
> Piotrek
> Na pewno gierki będą chodziły szybciej niż na RivieTNT

Yo!
Zapytam jeszcze o to: jaką maksymalną długość kabla SLI można stosować?
Oryginalny u mnie odpada, dwie karty voodoo2 będzie u mnie dzieliła
odległość dwóch gniazd PCI /tzn. v2, pci, pci s3, v2/. Innej możliwości nie
ma ze względów montażowych /procesor/. Będę więc musiał dorobić kabel SLI /z
taśmy IDE i dwóch złącz IDE/. Czy jest szansa że to będzie działać bez
zakłóceń widocznych na monitorze?

Bardzo proszę o wszelkie opinie i dobre rady :)
Kosiarz
koszni_at_poczta.onet.pl

PS: dla zainteresowanych tematem polecam wątek "czym przykleić radiator do
proca?"

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl