czym przykleić radiator do proca?

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 14:42:14 MET DST

Yo!
Ponieważ zamierzam wmontować w kompa jeszcze jedną długą kartę PCI
będę musiał przesunąć nieco radiator na procesorze, aby się zmieściła.
Niestety blaszana sprężyna mocująca radiator koliduje z krawędzią karty PCI
/voodoo2/.
Chciałbym wywalić tą sprężynę.
W socket7 siedzi lekko podkręcony AMD K5 133 i chodzi OK.
W związku z tym mam pytanie: Czym przykleić radiator do procesora, aby
radiator /+wiatrak/ nadal spełniały swoją rolę?

Dzięki za odzew w sprawie voodoo2 /patrz: "ile za voodoo2?"/.
Mam nadzieję, że teraz też nie zawiedziecie.
Kosiarz

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl