Re: Dobór procka do starej

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 13:38:08 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,
>
> orient_at_ichf.edu.pl (Karol Michalak) wrote in

> P55T2P4 to doskonała płyta, ale w wersjach 3.x :) Jest wtedy regulacja
> napięcia dualnego, dużo szyn i inne bajery.

P/I XP-55T2P4 ma to już w wersji 2.x. Moja jest rev 1.6

> Sam używam takiej płyty w
> wersji Rev 3.1 IIRC.
>
> Jeżeli nie ma zworek i drugiego regulatora napięcia, to jedyna możliwość
> to puścić MMX na napięciu pojedynczym, dorobić dobre chłodzenie i nie
> używać komputera w czasie upałów :)

Tak w kwestii formalnej. Nie lepiej ustawić to jednak na VRE zamiast na
STD? Chłodzenie napewno ma dobre. Obecnie jest na niej iP100_at_133 z
potężnym wiatrakiem od celerona.

> Ewentualnie jeszcze zostaje WinChip
> i podobne wynalazki.

To już lepiej kupić nową płytę HX :-). WinChip nie nadaje się do niczego
(IMHO, już wolałbym pracować na 486 :-)). Po prostu mam sporo pamięci
EDO i trochę jej szkoda.