Odp: przejsciowka FCPGA/SLOT1

Autor: eugeno (eugeno_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 13:54:57 MET DST

czy mozesz mi podac dokladna nazwe (typ/model) tej przejsciowki i gdzie ja
kupiles
a wracajac do SOCEKT 370 to to samo co FCPGA ?

dzieki za informacje
pozdrawiam
eugeno

Użytkownik Tomasz Krzywicki <Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:394F5109.2EBE0890_at_primark.pl...