Re: VIA - dla tych co chwalą.

Autor: Onkel Jurak (kurtho_at_web.de)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 10:53:37 MET DST

"Tomasz Skorupa" <tskorupa_at_eto.flt.krasnik.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Tak jak sam napisales, w Win98 zainstaluj tylko IRQ routing oraz AGP
driver
> z cd od plyty glownej. Nie instaluj nic od IDE. Oczywiscie wczesniej
wykonaj
> punkt a. i b. ;-) Pozdrawiam
> Tomek
>Tak jest. VIA Bus Master IDE Driver zostanie zainstalowany automatycznie,
tak samo jak VIA USB Filter Driver. Mialem nie dawno podobny problem i malo
mnie szlag nie trafil, a kosztowalo mnie to kila instalacji systemu zanim
zakumalem. Pomodlo wreszcie, ze : zainstalowalem b, nastepnie c i teraz
uwaga ! najpierw sterownik do karty graficznej ( tak jest zreszta w read me
na plycie CD), a potem - nie pozwalajac na restart, co jest normalna
procedura po zainstalowaniu drivera, -VIA AGP driver czyli d, i dopiero
teraz restart.
mam nadzieje, ze to pomoze. u mnie wreszcie wszystko dziala.
pozdr. jurek