Re: Do posiadaczy drukarek iglowych

Autor: Paweł Stšczek (staczek_at_lctt.pol.lublin.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 11:13:58 MET DST

Sterowniki nie maja tu wiekszego znaczenia. Urzadzenie pisze bezposrednio
do drukarki (wprawdzie przez RS'a - ale to szczegol) a pliki najlepiej
wyslac bezposrednio na LPT1 z sesji DOS'a.
Czy probowales moze zmienic tryb emulacji drukarki? O ile pamietam to sa
przynajmniej dwa standarty: IBM Proprinter i Epson. Ja niestety nie
maialem zadnej dokumentacji do swoich drukarek i nawet niewiem co
emulowaly.
Niemniej dzieki.

Pozdrawiam,
Pawel