Re: Problem z kartą sieciową 3Com (Pilne !!!)

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 09:23:21 MET DST

Karta ta jest bardzo stara i W95 napewno by ja wykrył.
Powody moga być takie
 - przerwanie koliduje z innym urzadzeniem
 - niewłasciwie ustawione parametry karty, radzę pobrac sterowniki oraz
program konfiguracyjny z www.3com.com
 - jest walnieta i dlatego była w komisie.
Przyślij mi kopertę wraz ze zwrotnym adresem to Ci wyślę dobra i działajacą.

Użytkownik "Sebastian Stybel" <poczta_at_sebastian.stybel.prv.pl> napisał w
wiadomości news:CJw35.31931$DC.704842_at_news.tpnet.pl...
> Witam !
>
> Dzisiaj kupiłem sobie kartę sieciową 3Com-a. Niestety kartę tę kupiłem
> komisie bez żadnego oprogramowania i dokumentacji (sam karta) i mam
problem
> z jej instalacją pod Win95.
>
> Udało mi się tylko ustalić następujące dane o karcie:
> - 3Com EtherLink III 3C509B - jest to karta ISA bez PnP i bez Boot
> EPROM,
> - I/O: 0x230h
> - IRQ: 12
>
> Dane te uzyskałem za pomocą programu diagnostycznego HWINFO pod
DOS-em,