Re: Odp: Plyta BX Master + Celeron 400 = PLIZ HELP

Autor: Kacalka (kacalka_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 08:39:14 MET DST

Drookash wrote:
[ciach]
 Problem polega natomiast na tym, ze ten
> No facet .... :((

"No facet" na okreslenie plyty, czy na moja slepote? Moze to sie jakos
innaczej nazywa? Slepilem w ten BIOS ze dwadziescia razy.

> ~~~~~~~~ co to za określenie ? Gdybyś nie wiedział, to przy FSB 90 i 95
> daje 2/3 :)

Za "epitet" co delikatniejszych przepraszam, ale juz mi nerwy puscily ;)
A jesli chodzi o FSB/AGP to na stronie MSI jest dzial FAQ i tam wlasnie
przeczytalem, ze na 2/3 przestawia sie przy 100 MHz.
W kazdym razie moje ogniwo Peltiera jest juz w drodze, wiec chcac nie
chcac bede mial celka 400_at_600

Pozdrowienia.