Re: Plyta BX Master + Celeron 400 = PLIZ HELP

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 14:02:42 MET DST

> 1). Jak sie chlodzi procesory? Ja wiem, ze to temat rzeka i w dodatku
> 100000 razy omawiany, ale moze podacie przynajmniej jakis sznurek do
> strony z poradami praktycznymi? Nie interesuje mnie chlodzenie woda,
> suchym lodem itd. Slyszalem, ze sa jakies pasty do smarowania proca.
> Prawda to? A jesli tak, to gdzie cos takiego kupic?
> 2). Czy z tego kipiszu w ogole jest jakies wyjscie?

Najlepiej bys zrobil jakbys zdjal z procka radiator z wentylatorem i
przeszlifowal go na papierze sciernym powiedzmy 400 , pozniej powiedzmy na
1000. Zwiekszysz w ten sposob powierzchnie styku procesora z radiatorem a
zatem uzyskasz lepsze odprowadzanie ciepla. U mojego kumpla na celku 366
ktory sie wieszal juz przy 417 Mhz (75x5.5) taki zabieg pomogl i teraz
kumpel sie cieszy celkiem 458 Mhz (83x5.5)
Pasty do przewodzenia ciepla sa ,ale nie wiele ci dadza jak miedzy
procesorem a radiatorem masz 0.5 milimetra odstepu :-)) (wykonanie
radiatorow pozostawia wiele do zyczenia)
Dexter