Re: MSI BXMaster + ATA66 = overclock?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 14:58:15 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Spory :-). Ale wiatrak jest spowolniony na ok. 2000 obr/min, bo byl za
> glosny. A procek i tak grzeje sie max do 50 stopni (zasilanie 2,05)

Jak dobrze kojarze to nominalne napiecie wynosi 1.8V dla P2 350MHz?

> Hm. Chyba chodzi o jakis wymagajacy tescik? Uruchamialem CPU Stability
> Test - OK, sam dzialam pod W2k 24h/dobe i tez zero zwisów.

Chodzi mi o liczenie kosmitow w Seti_at_Home - z doswiadczenia to cos plus
Unreal jest najlepszym testerem stabilnosci systemu :)

> BTW czy do tego kontrolera Promise mozna sciagnac update BIOS lub nowe
> sterowniki? Na stronie MSI nic nie ma (nowego), a na stronie Promise nawet
> sie nie zajakneli o wersji montowanej na plytach glównych... chyba jednak
> uciekne z tego kontrolera. Szkoda dysku.

Musisz miec cos pomieszane ... u mnie jest jak najbardziej KO.

A co do biosu kontrolera, to jest on umieszczony razem z biosem plyty,
mozesz tez sprobowac poszukac upgrade'ow na stronie
http://www.promise.com

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl