Re: MSI BXMaster + ATA66 = overclock?

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 13:36:49 MET DST

Uzytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

> W kwesti formalnej - chodzilo o krecenie magistrali PCI, w Twoim
Racja, wlasnie zerknalem w tresc pierwszego postu...

> przypadku nie powinno byc najmniejszych problemow.

Nie tak do konca... wlasnie zauwazylem, ze dysk mi sie zatrzymuje co kilka
minut pomimo wylaczenia wszystkich opcji z tym zwiazanych w BIOS-ie (dysk
staje równiez w czystym DOS-ie). Jesli to wina dysku, to moze jest jakies
narzadko zarzadzajace oszczedzaniem energii w dyskach Fujitsu, tak jak jest
do np. dysków IBM-a?

> W kwestii nieformalnej - jaki masz radiator na procesor?

Spory :-). Ale wiatrak jest spowolniony na ok. 2000 obr/min, bo byl za
glosny. A procek i tak grzeje sie max do 50 stopni (zasilanie 2,05)

> A tak wogole to sprobuj policzyc sobie komsitow to zobaczysz wtedy czy
> to bedzie dzialac stablnie ;))

Hm. Chyba chodzi o jakis wymagajacy tescik? Uruchamialem CPU Stability
Test - OK, sam dzialam pod W2k 24h/dobe i tez zero zwisów.
BTW czy do tego kontrolera Promise mozna sciagnac update BIOS lub nowe
sterowniki? Na stronie MSI nic nie ma (nowego), a na stronie Promise nawet
sie nie zajakneli o wersji montowanej na plytach glównych... chyba jednak
uciekne z tego kontrolera. Szkoda dysku.

--
Pozdrawiam
Michal Kawecki