Re: Odp: Odp: Jaki monitor 17". Prosze o pomoc

Autor: Dobry (madobro_at_i10.igh.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 12:42:45 MET DST

Maciej M>Majac do wyboru - PR711F lub VL710ST wzialbym aktualnie ten drugi.
>Innych modelih/firm nie biore w tym wyborze pod uwage.

Nie wiem w zasadzie nic o zadnym z tych monitorów, ale mam VL710T (dlugi
odpowiednik tego drugiego).

Obraz jest fatalny - geometria praktycznie idealna, ale co z tego skoro
obraz rozmyty (jakby tylko w poziomie) - najwiekszemu wrogowi bym go nie
polecil :)
Model sprzed 2 lat (1769SE) jest o niebo lepszy.
Z tego co czytalem VL710ST ma bardzo podobne wady (np. malych rozmiarów
bialy
tekst na czarnym tle nie nadaje sie do czytania)

Dobry test to porównanie cienkich bialych linii na czarnym tle - poziomej i
pionowej - u mnie pionowa wydaje sie ciemnoszara, mozna tez popatrzec na np.
niebieskie linie na czerwonym tle - dzieki temu wykryc mozna naprawde wiele
powaznych wad monitora).

Pozdrawiam,
Dobry.