Re: soft pod linuksa

Autor: Bartosz 'briest' Stepien (briest_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 12:46:12 MET DST

On Mon, 19 Jun 2000 11:07:35 +0200, Red Scorpion <redscorpion_at_go2.pl> wrote:
>Mam pytanie, czy jest - a jesli tak, to gdzie znajde - nastepujace
>oprogramowanie pod linuksa:
>
>- program kompresujacy kompatybilny z winzipem lub arj-tem
zip, unzip i pkzip. Co do arj - chyba tylko unarj. Ale za to jest rar! I
stricte unixowe: gzip i bzip2 - ten drugi miejscami lepszy od rar'a.
>- klient irca
W cholerę i ciut. Ale nazwy nie podam, bo się tym nie bawię.
>- icq
Też. Dużo, dużo, chociaż wiele bet. Ja mam centerICQ, ale to konsolowe, więc
może się nie podobać zaraz po Win.
>- soft do nagrywarek
Też nie używam (bo nie mam nagrywarki, <chlip!>), ale jest trochę.

Gdzie... na początek płytka, z której instalowałeś Linusia. rar i pkzip tam
nie będzie, a z pozostałych kategorii coś na pewno. A potem
<task|icm>.linuxberg.com i freshmeat.net

--
briest: Warning! You're entering Japanese pintelou!