Re: Odp: cudowny wynalazek: VIA

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 11:28:43 MET DST

On Mon, 19 Jun 2000 08:42:57 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>sosna_at_mud.pl (Łukasz Sosnowski) wrote in

>Nie powiesz mi chyba, że sprawna, nieuszkodzona płyta może być z natury
>niestabilna w sensie takim, że non stop się wywala i nie można nawet
>systemu zainstalować. Bo w to za nic nie uwierzę. Oczywiście płyta może
>być niestabilna w jakimś tam stopniu, np. przy określonym procesorze
>lub maksymalnym obsadzeniu banków pamięci czy slotów. Ale takie błędy
>zazwyczaj są poprawiane w kolejnych wersjach płyty, a informacje o
>problemach są umieszczane na stronie producenta. Natomiast _nie_ma_
> [...]

Kup sobie jakas tania plyte na BXcel ... zmienisz zdanie ;))
Wszystkie elementy sprawne ... w innym kompie dzialaja super,
niepodrecone na tej plycie sie wykladaly mimo 3 zmian plyty ;))

max 20 minut pracy ... potem zwis ...

A markowe plyty to tylko w przypadku uszkodzenia moga byc niestabilne,
lub jak sie uzywa jakis bet (bios, sterowniki, system ;)).

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179