Re: Odp: 16MB czy 32MB dla grafiki

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 02:29:47 MET DST


On Sun, 18 Jun 2000 10:02:14 GMT, "Marcin" <ictsoftware_at_pro.onet.pl>
wrote:

>> Do czego moze sie przydac 32MB na karcie graficznej? Czy warto tyle
>> kupic? Ile potrzebuje np. Quake 3?
>>
>
>Zależy od rozdzielczości i głębi kolorów w jakich chcesz grać np.
>
>800x600x32bit daje = chyba ok 14 MB
Chodzi Ci o bufor ramki?

A czy nie jest to:
800x600x4(bajty)/1024=1875kb ?

(reszta to tekstury i bufor-z)
GLide



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:14:57 MET DST