Re: cudowny wynalazek: VIA

Autor: Frog (frog01_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Jun 2000 - 12:52:33 MET DST

Miales chuba pecha ;-)
Mam dwa kompy na jednym DFI Pa61 - chasa, a na drugim ASUS P3V4X - power!!!
Nie mam z nimi najmniejszego problemu.
A predkoscia dorownoja plycie na BX mojego kumpla.
Moze sie kiedys do nich przekonasz tak jak ja.
Pozdrawiam.

Użytkownik "Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:kqG25.22008$DC.517442_at_news.tpnet.pl...