Re: Jaka karta TV?

Autor: Xaltuton (andyp_at_data.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 22:24:46 MET DST

"Silver" <silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisal:

>Mialem juz Fly'a , Pixla-supermultimedia i 2 modele TTT.
>Pixel to byl
>najwiekszy kloc, odbieral z takimi zakloceniami, ze sie nie dalo ogladac (z
>kablowki) oraz nie dzialal pilot.

"Od razu" pilot nie dziala w 60% kart i to niezaleznie od karty.

>Oddalem go po tygodniu.
>Kumpel mial Pixla-pixla i jeszcze wieksza kicha - orginalny soft nie dzialal
>wiec pilota nie mogl nawet sprawdzic.

Jest jtv.

>Inny kumpel ma tez pixla, soft dziala, pilot dziala, tylko ze sie normalnie
>w windowsie (nie podczas ogladania tv) robia pasy na ekranie przy wyzszych
>czestotliwosciach odswiezania. Po wyjeciu karty tv ze slotu znikaja. To jest
>chyba najdziwniejszy efekt :)))))

Zdarza sie. Nawet najlepszym :-)

>Najlepsze z powyzszych byly 2 TTT jedna na 848 a druga na 878 :))))) (ta
>ostatnia mam do teraz:)))))
>I do tego TTT to chyba, jakis wybieg finansowy firmy Askey (moze chodzi o
>clo?). Bo te karty to tak naprawde sa Askey'e w innym pudelku :)))

Ja karty sztuk kilkanascie testowalem dosc intensywnie
i nie widzialem takich roznic w obrazie, ktore by
zniechecaly do zakupu pixela. Co zas sie tyczy capturingu
pixel nie mial sobie rownych.
Mozliwe, ze przyz slabych laczach niektore karty lepiej sobie radza,
ale u mnie na kablowce wszystkie dawaly obraz podobny,
roznice, jesli byly, to minimalne.
A oryginalny soft nie jest najlepszy, stad polularnosc
takich programow jak moretv czy borg.

Andy