Odp: Jaka karta TV?

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 14:50:42 MET DST

> Bzdury piszesz. Wiem z wlasnego doswiadczenia,
> a mam je duze, jesli chodzi o tv :)

A moim zdaniem ma 102% procent racji !!!

Mialem juz Fly'a , Pixla-supermultimedia i 2 modele TTT. Pixel to byl
najwiekszy kloc, odbieral z takimi zakloceniami, ze sie nie dalo ogladac (z
kablowki) oraz nie dzialal pilot. Oddalem go po tygodniu.
Kumpel mial Pixla-pixla i jeszcze wieksza kicha - orginalny soft nie dzialal
wiec pilota nie mogl nawet sprawdzic.
Inny kumpel ma tez pixla, soft dziala, pilot dziala, tylko ze sie normalnie
w windowsie (nie podczas ogladania tv) robia pasy na ekranie przy wyzszych
czestotliwosciach odswiezania. Po wyjeciu karty tv ze slotu znikaja. To jest
chyba najdziwniejszy efekt :)))))
Najlepsze z powyzszych byly 2 TTT jedna na 848 a druga na 878 :))))) (ta
ostatnia mam do teraz:)))))
I do tego TTT to chyba, jakis wybieg finansowy firmy Askey (moze chodzi o
clo?). Bo te karty to tak naprawde sa Askey'e w innym pudelku :)))
 www.askey.com )

pozdro