Re: Quoted-printable i zapobieganie złośliwościom...

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 13:08:12 MET DST

Wprawdzie mial byc EOT, ale jednak go zlamie..

> I NIE MO=AFE te=BF tej swojej wersji zupgraedowa=E6 robi=B1c wszystkim pr=
zys=B3ug=EA?

A nie wpadles jeszcze na to, ze czasami jest to _niemozliwe_? Uprzedzajac
Twoje ewentualne zdziwienie wyloze Ci to lopatologicznie: zalozmy, ze
jestes studentem, masz konto o ograniczonej (np. 4MB) pojemnosci na
serwerze uczelnianym, nie uzywasz jednego konkretnego komputera do
laczenia sie z siecia, a np. dowolnego z tysiaca dostepnych na uczelni
(rowniez gratow typu 286), jedynym sensownym narzedziem jest telnet
(BTW: telnet rulez!). Wiec zaproponuj prosze metode upgrade'u, wiedzac, ze
masz do dyspozycji 4MB miejsca (po wycieciu absolutnie wszystkiego na
koncie), wiedzac rowniez, ze nie ma binariow dla Twojej wersji systemu
(strzelmy sobie w AIXa), a Pine w wersji zrodlowej ma rozmiar 5MB po
spakowaniu, a 25MB po rozpakowaniu. Zas administrator wychodzi z zalozenia
(i slusznie), ze skoro program dziala bezblednie, to nie ma powodu do
zmiany wersji. Oczekuje w tym momencie od Ciebie sensownej propozycji
rozwiazania tego stanu rzeczy. Jesli nie potrafisz niczego zaproponowac,
to badz laskaw skonczyc dyskusje i mecz sie dalej czytajac moje Q-P z
uzyciem Twojego wspanialego, bezblednego, supernowoczesnego i latwego w
obsludze (sic!) Outlooka.

> Przecie=BF to w=B3a=B6nie ludzie, kt=F3rzy u=BFywaj=B1 tego typu staroci =
hamuj=B1 post=EAp!

ROTFL.

Wiesz co, zastanawialem sie przez chwile, czy rzeczywiscie nie zmienic
wersji na taka, ktora potrafi zrobic te 8bit. Ale postanowilem, ze bede
zlosliwym sk...synem, majacym gleboko "70% spolecznosci usenetu" i z
premedytacja utrudniajacym im zycie przy uzyciu Q-P. A niech sobie sami
radza, przyda im sie na przyszlosc, przy kolejnej wersji Outlooka.

BTW -- bylem kiedys w podobnej sytuacji, jaka opisalem. Juz nie jestem,
ale to nie jest istotne -- studentow jest wielu i bedzie wielu.

Tym razem definitywny EOT z mojej strony.
Chektor
=2E.Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-23120=
60..
=2E.chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl................................=
=2E...
=2E...