Re: Kto produkuje jeszcze p³yty w formacie AT?

Autor: Arek Iskra (arek_at_ka.home.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 10:29:20 MET DST

>Najprawdopodobniej jaki¶ nieuczciwy sprzedawca nabi³ Ciê
>w bambuko sprzedaj±c jakie¶ stare p³yty jako now± produkcjê...
>To siê czasem zdarza, nie przejmuj siê :-(

Spokojnie, nikt mnie nie oszuka³ :-) Mam znajomego, który handluje m.in.
sprzêtem DTK. St±d wiem, ¿e takie p³yty s±. Niestety, w/w firma prowadzi
trochê dziwn± politykê, wiêc nie wszystkie modele p³yt s± dostêpne w
sprzeda¿y detalicznej. Je¿eli interesuje Ciê co¶ konkretnego, to mogê
zapytaæ.

P.S. Proponujê przenie¶æ t± dyskusjê na priv'a, bo z NT to ju¿ dawno nie ma
nic wspólnego ;-)))

--
Pozdrowienia
Arek