Kto produkuje jeszcze p³yty w formacie AT?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 04:04:27 MET DST

Arek Iskra <arek_at_ka.home.pl> w artykule news:8ib1sk$tg5$1_at_devnull.open.net.pl pisze...

> Powa¿nie :-)
> Np. firma DTK robi bardzo porz±dne p³yty (nawet dual +SCSI)
> gdzie masz do wyboru ATX/AT.

A czy móg³by¶ tu wylistowaæ oznaczenia modeli tych p³yt?
Bo ja widzisz odwiedzi³em z ciekawo¶ci witrynê internetow±
tej ma³o znanej firmy i tam jedyn± p³yt± w formacie AT jest
p³yta z Socket 7 z chipsetem VIA MVP3 (dla Pentium MMX).
Jedyna p³yta "dual" ze SCSI to p³yta ze Slotami 1 na starym
chipsecie BX dla maxymalnej FSB 100MHz - niestety w formacie ATX.
Mo¿esz sam sprawdziæ http://www.dtk-fl.com/dtkweb/products/motherboards.htm
Najprawdopodobniej jaki¶ nieuczciwy sprzedawca nabi³ Ciê
w bambuko sprzedaj±c jakie¶ stare p³yty jako now± produkcjê...
To siê czasem zdarza, nie przejmuj siê :-(

Wszystkie nowe p³yty jakie dzi¶ powstaj± do pecetów domowych
to wy³±cznie ATX i microATX... AT posz³a dawno w zapomnienie.

> Poza tym, przynajmniej w Katowicach tego typu
> problemów jak opisa³e¶ nie ma ;-)))

Mo¿e za kilka lat i w Polsce rynek dogoni sytuacjê jaka jest dzi¶ w USA
i bêd± wtedy takie same problemy jakie s± w Chicago ju¿ od kilku lat :-)