Re: Teleport Pro - jaka DOBRA alternatywa ???

Autor: Henry(k) (henrico_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 14:48:47 MET DST

Nightmare napisał(a) w wiadomości: ...
>hmm, no to wyjasnij mi jeszcze dlaczego a potem ja napisze Ci dlaczego nie
>masz racji...

Więc tak, jak już napisałem Teleport kaszani 90% plików PDF
powyżej 1MB, GetRight zrobił mi bakcyla zaledwie kilka razy.
Podejrzewam że Teleport ciągnie nie zastanawiając się nad
sumami kontrolnymi a jedynie nad linkami w HTML'ach.
A w chwilach wzmożonej aktywności światka (po 9:00)
przydałoby się.
Jeśli się mylę proszę o info.

Pozdrowionka
Henry(k)