Re: Problem z modemem

Autor: --- ! Nuta ! --- (nuta_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 07:45:18 MET DST

Daglob wrote:
> Ponad rok posiadam modem zewn.Microcom i do wczoraj działał super
> dzisiaj chciałem połączyć się z Callbackiem i tu problem
> modem nie odbiera połączeń, serwer callbackowy oddzwania a mój modem milczy
> inne aparaty tel. w tym momencie oczywiście dzwonią.
> Próbowałem dzwonić do siebie z innej lini albo wysłać fax - nic z tego
> telefony sobie dzwonia a modemu to nie rusza .
> Połączenie z netem poprzez Tepse jest ok.

Rozumiem, ze Auto Answer mode'u sam sobie przypadkiem nie wylaczyles?
Jesli przypadkiem tak, to zapodaj mu: ATS0=X gdzie X-liczba dzwonkow po
ilu modem ma odebrac polaczenie (tu >= 1). Nie wiem akurat jak dla
"Cocona", ale dla wielu innych modemow (USR, Zlomtrix etc.) rejestr S0
jest wlasnie od tego.

BTW Jakby Ci przyszla jednak chuc Auto Answer mode wylaczyc, bo chcesz
np. odbierac voicem, to ATS0=0

--
Pozdrawiam - Nuta
Orygin: Im bardziej Prosiaczek zaglądał do środka tym bardziej Puchatka