Problem z modemem

Autor: Daglob (daglob_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 00:58:26 MET DST

Witajcie
Ponad rok posiadam modem zewn.Microcom i do wczoraj działał super
dzisiaj chciałem połączyć się z Callbackiem i tu problem
modem nie odbiera połączeń, serwer callbackowy oddzwania a mój modem milczy
inne aparaty tel. w tym momencie oczywiście dzwonią.
Próbowałem dzwonić do siebie z innej lini albo wysłać fax - nic z tego
telefony sobie dzwonia a modemu to nie rusza .
Połączenie z netem poprzez Tepse jest ok.

Pomóżcie

Pozdrawiam