padniety naped CD

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 23:56:04 MET DST

witam wszystkich

Dzis niestety padl mi CD (creative infra54 na bebechach samsunga :((), a
objawia sie to tym, ze nie chce obracac plyty. Nie jestem geniuszem ale
wydaje mi sie, ze padl silnik co ma na celu ta czynnosc wykonywac - w nim
grzechocze (jakby jakas kulka). Wszystko inne jest ok - bios wykrywa,
sterowniki do dosa sie instaluja, windows go widzi. Gdy wsadze plyte to
dioda mruga i slychac ruch soczewki.

W zwiazku z tym mam pytanie(a):
1. Czy to moze byc walniety silnik (jesli to cos mozna nazwac silnikiem)
2. Czy mozna takie cos kupic (za ile)